Proč požadujeme po našich klientech, aby žádali najednou o veškeré trvale užívané léky, které mohou potřebovat během následujících tří měsíců:


Máme více než 3000 pacientů, kteří užívají více než jeden druh léků jako trvale užívané léky. Bohužel často narážíme na situace, kdy pacient požádá přes internet pouze o jeden lék, který mu v daném momentu chybí. Poté po velmi krátké době, například za týden, opět žádá o další lék, a pokračuje dál podobně v následujících týdnech. Proto naši lékaři dostávají více než 100 žádostí o trvale užívané léky za den, což jim zabírá několik hodin denně. Našim lékařům tím pádem zůstává minimální čas na další záležitosti, jako například konzultaci zdravotního stavu akutních pacientů přes internet. To samozřejmě ohrožuje zdraví našich pacientů.


Podobně máme více než 250 telefonátů za den s žádostmi o trvale užívané léky. Opět je problém v tom, že pacienti nám volají a požadují pouze jeden z léků, které užívají. Poté, v rozmezí několika dnů, zavolají znovu a požadují další lék. Právě z toho důvodu máme nadměrně vytížené telefonní linky a často máme obsazený telefon. Bohužel se stává, že pacienti s akutními obtížemi se nám nemohou dovolat a musí volat záchrannou službu.


Navíc s online službami nám pomáhají externí lékaři. Finančně je to velmi nákladná záležitost, kterou si můžeme dovolit poskytovat limitovaně. Samozřejmě, naše služby v tradiční formě, tedy při osobní návštěvě v ordinaci, poskytujeme bez omezení.)



Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Ordinace - MEDLING

.



>> Pokračovat <<